Tuesday, December 16, 2008

Main picture

So my picture looks like crap cause I had to scan it... The resolution of the pics they sent to my email weren't big enough and for the first time ever I opted out of paying for a stupid disk.. haha

Saturday, November 29, 2008

Two friends/old-coworkers :( of mine recently had their babies 17 (I think) days apart. I just want to say congrats to both of you! You're baby girls are BEAUTIFUL! Love you guys!

Monday, November 17, 2008

Random things about Taiden

Some new(ish) things about Taiden...
  • He likes to throw things (and try to hit you ON PURPOSE I SWEAR)
  • He's been able to stand in the middle of the room for a long time now, but didn't do it very often... Today... he would sit back down just so he could get up.. he's so proud of himself.. I love it.
  • He likes to share his slobbery food... gross, but thanks anyways baby...
  • He throws temper tantrums I AM SERIOUS. He will throw himself on the ground and scream and thrash... I thought the terrible twos weren't supposed to happen until they were actually TWO?...
  • I can put his hair in a single pony tail.. haha
  • He GROWLS at people. Today he growled MOM.
  • He says MOM instead of mama.. NO LIE...
  • He actually LIKES to feed himself.
  • He laughs at just about everything
  • He'll eat anything you give him...
  • He's still getting cuter everyday...

Taiden Tuesday Week 17; 42 Weeks

I am a liar. haha so, anyways here is an EARLY Taiden Tuesday post (first time ever!)


Can I have more snacks please?No? Give it no me NOW.

Not sure if I ever posted these pics of him with pigtails!
I was giving him a bath and while washing his hair I realized it was long enough for pigtails!
Oh you found me.. Guess I'm it...
All this drool and he still only has his two bottom teeth!

So these pictures are not new at all... but next time (notice I didn't say next week cause we all know I'm a slacker) I promise they will be new(er) haha

Sunday, November 2, 2008

9 Months






Cali Livin'

Okay I would normally post something like this on my myspace blog, but I'd really like to know... Those of you in California... Are you voting YES or NO on proposition 8? I won't judge your decision or even comment on it.. I just really want to know... You can even shoot me an email if you don't want others to know...

Oh and I promise I will get back to Taiden Tuesdays this Tuesday... I've even been taking pictures for it... I just haven't added them... So instead of backtracking and making up for the FOUR that I missed... I'll just keep on going with week... what ever week we're in haha.
Oh and Halloween and 9 Month pictures to come SOON too!!!

Friday, October 17, 2008

PINK FOR OCTOBER

Any one who really knows me know I HATE pink. (well light pink) But I have gone PINK FOR OCTOBER. Kinda late, but I still have half a month left so yeah... Maybe next year I'll get on it sooner.. :)

Tuesday, September 30, 2008

Discovery Gateway


I guess I should just post a few pics from our trip to Discovery Gateway on Saturday!















Taiden Tuesday Week 16; 35 Weeks



Mmm.. Block
Uhm.. how do I get up this?
Hey mom! Come play!
Mmm.. Onion. All sorts of new tastes today!
What did you do to my beautiful hair dad?!?And Walker! He looked so cute!




Tuesday, September 23, 2008

Taiden Tuesday Week 15; 34 Weeks

These are really grainy, but I forgot my camera so I had to use my phone.

First (well second but whatever) time on a swing! WEE

Kiss Mommy? (If you have a kid.. this are their kisses. Gotta love em)

Weeeee eeeee eeee!

I love this one!

See my two teefus?

We have to do what? Leave now? Uhm no… I refuse.

Tuesday, September 16, 2008

Just a random video...

video

Taiden Tuesday Week 14; 33 Weeks

Devan thought he could put Taiden's PJ's on... Not the case.

Silly Daddy! You think this is going to be easy.
But I won't go down with out a fight! (Notice my sister trying to put his feet in PJ's)
I'm escaping! Muhahahahaha!
Darn, I've been caught! That didn't work out to well...
The restraint used to put on the PJ's. (We only did this for the photo op.. we don't torture him. Haha he wasn't even squirming anymore by now.)
Sleeping peacefully. In the end... Mommy got the job done. Nice try though Daddy.

Sunday, September 14, 2008

House pics





We finally finished all the living room trim and such... It's kinda plain, but I guess I just like things simple... To much in life is complicated..
Like this car... don't get me started.. :)

Oh and check it out.. we got a garage... which houses... yep you got it the 'vettes' :(Oh yeah.. the living room.. haha

As we finish rooms I'll post pics... Hopefully Taiden's room will be next! (I hate the color so we'll be repainting it and taking our time like we did on his old room...